Sunday, December 6, 2020

Retreat- Terheqje shpirterore- Meditim

 Mirëmëngjes nga Maryland . Jemi duke udhëtuar drejt një vendi ku do kalojmë ca orë për të ushqyer shpirtin. Po shkojmë në Bazilikën e Shenjtores Elizabeth Ann Seton, e para Shenjtore lindur në Amerikë. Sot është e Shtuna e Parë e stinës së Ardhjes. Në këto katër javë zakonisht duhet gjetur pak qetësi e të pastrojmë shpirtin ashtu siç pastrojmë shtëpinë kur përgatitemi për raste shumë speciale. Zakonisht këtë të shtunë të parë të Ardhjes bëhen edhe festa nëpër mëhalla e lagje, sipas shoqërisë e miqësisë. Mbase sivjet për shkak të virusit korona nuk do ketë as shumë pazare as shumë festa nëpër shtëpia. Por një gjë është e pandryshueshme, 25 Dhjetori do vijë. Krishtlindja do na risjellë në kujtesë e do e do na riprezantojë atë moment kur në të ftohtë e në acar , në një stallë, në Betlehem u lind Jezusi. Zoti i mishëruar. Nëna e tij është Maria , më e pastra në trup e në shpirt.Ajo orë e Krishtlindjes qoftë e bekuar dhe në atë orë lutjet tona u dëgjofshin e u pranofshin. E mirëpritshim Krishtin me zemër të hapur e shpirt të pastër.

Po dëgjojmë himne që janë përgatitur për këtë stinë nga murgeshat Benediktine.
Ju premtoj se ju kam me vete në zemër e do lutem për ju. Një fundjavë të këndshme

2 comments:

  1. Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
    Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
    Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
    *Spell për të mbetur shtatzënë.
    *Magji për t'u ribashkuar.
    *Shëroni çdo sëmundje.
    * magji për fat të mirë.
    *Magji për pasuri.
    Dhe të tjerët.
    Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    ReplyDelete
  2. Pas martesës, jeta ime u bë shumë e vështirë, burri im filloi të ndiqte gratë e tjera, sepse unë nuk i dhashë fëmijë pas vitesh pritjeje. Mund ta shihja martesën time duke u shpërbërë. Bëra gjithçka që ishte e mundur për të ndryshuar situatën, por asgjë nuk funksionoi derisa takova Dr Makha, një shërues shpirtëror. Dr Makha më shpëtoi jetën dhe martesën time. tani kam 2 femije. I jam mirënjohës Dr Makha-s dhe për këtë arsye ia lë dëshmitë e mia kujtdo që ka probleme martesore dhe fertiliteti. Email kontakti: makharituals@gmail.com
    Whatsapp: +1(815)564-3618

    ReplyDelete